პრეზენზიის შექმნა

Your message has been sent!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
Thank you
Your message has been sent!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
Help
Support Group
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
Monday - Friday: 9:30AM. - 18:30PM.
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ENG Geo
Be the first to hear news
Subscribe to our mail list
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
Get offers first
This email address has already subscribed
email subscribed successfully!
please enter a valid email
This email address has already subscribed
Search
Help
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
results not found

Travel Insurance - For a safe and calm traveling

If you need medical help while traveling, call Euro-Center Prague-ის (+420) 221 860 615 or our hotline +995322505111.
 

After returning to Georgia you can send us documents for reimbursement during first month. 
 

You choose the currency while buying the insurance - USD or EU. Compensation will be paid in according to the exchange rate for this currency. 

How do I get reimbursed?

  • Reimbursement Process

    Reimbursement Process

    If while being abroad you paid the full price for medical services, you should send us document in one month after coming back and you will be reimbursed. 

    Necessary Documents 

    For reimbursment you will need the following documents: 1. Original policy document 2. Origian medical certificate: with you name, surname, diagnosis, used medical services and prices, treatment 3. If accident happened, notice given by local competent body about the accident 4. Payment document originals or verified copies, checks for buying the medication and prescribtions 5. Passport

    Instructions if you lost baggage or it got damaged

    If registered baggage got lost or damaged on the airport territory, you should contact airline and ask for corresponding documentation. You should send this documents to us. 

    Reimbursement for damaged baggage

    If regustered baggage gets damaged, compesation will be given in your chosen currency while buying the policy. 25$/EU will be deducted from damaged items full price. 

     

    Reimbursement for lost baggage

    If registered baggage gets lots, compensation will be given with deduction of franchise - 25$/EU on every kg. 

    Maximum limit it 500$/EU.

     

დატოვეთ შეტყობინება
Clinic *
მიუთითეთ სახელი
ტელეფონის ნომერი *
მიუთითეთ სახელი
რა პროდუქტი გაინტერესებთ
მიუთითეთ სახელი
შეტყობინება *
ჩაწერეთ ტექსტი
captcha