პრეზენზიის შექმნა

თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
გმადლობთ
თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
დახმარება
მხარდაჭერის ჯგუფი:
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
Monday - Friday: 9:30AM. - 18:30PM.
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ეკოისტი
ძიება
დახმარება
ჩემი კაბინეტი
ENG Eng
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
იყავი ახალი ამბების და შეთავაზებების საქმის კურსში
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
სიახლეები უკვე გამოწერილია
email subscribed successfully!
please enter a valid email
სიახლეები უკვე გამოწერილია
ძიება
დახმარება
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამატებითი შეთავაზებები
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
საპენსიო დანაზოგი
results not found

ყველაზე სწრაფი და კომფორტული სადაზღვევო მომსახურება

დაზღვევის მომენტიდან შენ გემსახურება პირადი ექიმი ან პედიატრი, რომელიც გაძლევს სამედიცინო რჩევებს, მიმართვებს და გეხმარება სერვისებით სარგებლობაში.

დაზღვევა ფარავს სამკურნალო მედიკამენტებს, რომელთა  ლიმიტებსა და დაფარვებს  პირად კაბინეტში გადაამოწმებ -აპლიკაციაში MyGPI ან ვებგვერდზე mygpi.ge .

ინდივიდუალური პაკეტებით ფინანსდება  ექიმთან კონსულტაცია, გამოკვლევები, ანალიზები. ამბულატორიული მომსახურების ლიმიტებსა და დაფარვებს პირად კაბინეტში გადაამოწმებ -აპლიკაციაში MyGPI ან ვებგვერდზე mygpi.ge.

დაზღვევით ფინანსდება გეგმიური და გადაუდებელი სტომატოლოგიური სერვისები, რომელთა ლიმიტებსა და დაფარვებსაც პირად კაბინეტში გადაამოწმებ-აპლიკაციაში MyGPI ან ვებგვერდზე mygpi.ge.

გაეცანი მომსახურების პირობებს

  • პოლისი მედი

    პირადი ექიმი/პედიატრი

     

    შენ მიერ არჩეული ზოგადი პროფილის ექიმი აწარმოებს სამედიცინო ისტორიებს, მეთვალყურეობს შენს ჯანმრთელობას, გეგმავს პროფილაქტიკურ ღონისძიებებს, აკონტროლებს სხვადასხვა დაავადების განვითარების რისკს. პირადი ექიმი გაძლევს რეკომენდაციებს, საჭირო ცნობებსა და მიმართვებს, რომლითაც იღებ ამბულატორიულ მომსახურებას.

    დაზღვევისთანავე ჩვენს  მომსახურე კლინიკებში შეგიძლია, აირჩიო პირადი ექიმი ან პედიატრი.

    პირადი ექიმის ასარჩევად, უნდა დაგვიკავშირდე ცხელ ხაზზე (+995 032) 2 505 111 ან შეგიძლია, თავად დაჯავშნო პირველადი ვიზიტი ონლაინ. 

    თუ უკვე გყავს პირადი ექიმი, შეგიძლია ვიზიტზე ონლაინ როგორც ვებით, ასევე აპლიკაციით - MyGpi ჩაეწერო,  ან  დაგვიკავშირდე ცხელ ხაზზე  - (+995 032) 2 505 111; კურაციო (+995 032) 2 43 01 01).




    ამბულატორია

     

    გადაუდებელი ამბულატორიული მომსახურება  ნებისმიერ კლინიკაში შეგიძლია მიიღო. აუცილებელია, დაგვიკავშირდე ქოლ ცენტრში (+995 032) 2 505 111 და შეგვატყობინო შემთხვევის შესახებ. ჩვენსა და კლინიკას შორის, შენი ჩარევის გარეშე დარეგულირდება სადაზღვევო პროცედურა და ადგილზე მხოლოდ შენს გადასახდელ წილს გადაიხდი.

     

    გეგმიური ამბულატორიული მომსახურების მიღება ბაზისური, ოპტიმალი და სტანდარტ პაკეტების ფლობის შემთხვევაში პირად ექიმთან შეთანხმებით ხდება და მხოლოდ პროვაიდერ კლინიკაში არის შესაძლებელი.

    პოლისი  მედის კლასიკისა და პრემიუმ პაკეტებით დაზღვეულებს გეგმიური ამბულატორიული მომსახურების მიღება როგორც პროვაიდერ, ისე არაპროვაიდერ კლინიკებში შეუძლიათ. ორივე შემთხვევაში, აუცილებელია პირადი ექიმის მიმართვა, რომელსაც სმს-ის სახით მიიღებ და წარადგენ კლინიკაში. პროვაიდერ დაწესებულებაში მხოლოდ შენს გადასახდელ წილს იხდი, ხოლო არაპროვაიდერში თანხას ჯერ სრულად გადაიხდი და შემდეგ აინაზღაურებ ონლაინ. თუ პრივილეგურებულ პროვაიდერ  კლინიკას მიმართავ, ოჯახის ექიმის მიმართვა აუცილებელი არ არის, რეცეფციის თანამშრომელი თავად დაგვიკავშირდება და ამ კლინიკაში შენ გადასახდელ წილს გადაიხდი.



    სტომატოლოგია

     

    მომსახურება ითვალისწინებს:

    • გეგმიური სტომატოლოგია მოიცავს ისეთ სერვისებს, როგორებიცაა სტომატოლოგთან კონსულტაცია, ბჟენი, ანესთეზია, წმენდა, ქვებისა და ნადების მექანიკური მოცილება, გეგმიური სტომატოლოგიური ქირურგიული მანიპულაცია.
    • გადაუდებელი სტომატოლოგია კი ,ძლიერი ტკივილის ფონზე, კბილის ამოღებასა ან გაყუჩებას მოიცავს და ფინანსდება ნებისმიერ სტომატოლოგიურ კლინიკაში.
    • პოლისზე ასევე ვრცელდება ფასდაკლებები პროვაიდერ კლინიკებში შემდეგ პროცედურებზე - ბრეკეტები, იმპლანტაცია, სტომატოლოგიური პროთეზები, ორთოდონტული, ორთოპედიული მომსახურება.

    გეგმიური სტომატოლოგიური მომსახურების მიღება მხოლოდ პროვაიდერ სტომატოლოგიურ კლინიკაშია შესაძლებელია. მომსახურების მისაღებად ჩვენთან წინასწარი შეთანხმება საჭირო არ არის:  ვიზიტს ჯავშნი და გადაიხდი მხოლოდ შენს გადასახდელ წილს.

    გადაუდებელი სერვისის მიღება არაპროვაიდერ კლინიკაშიც შეგიძლია, აქ თანხას იხდი სრულად და შემდეგ აინაზღაურებ ონლაინ. გაითვალისწინე, რომ დაფინანსებისთვის საჭიროა მომსახურებამდე გადაიღო რენტგენი (დენტოგრამა).

     



    ჰოსპიტალიზაცია

     

    ღნიშნული სერვისი ითვალისწინებს ისეთ სამედიცინო მომსახურებას, რომლის მისაღებად კლინიკაში ღამისთევა გიწევს.

     

    გადაუდებელი ჰოსპიტალიზაცია - როგორც პროვაიდერ ისე არაპროვაიდერ კლინიკებში დაზღვევის ძალაში შესვლისთანავე ფინანსდება. აუცილებელია, შემთხვევის შესახებ წინასწარ შეგვატყობინო ქოლ ცენტრის მეშვეობით. ჩვენსა და კლინიკას შორის კი, შენი ჩარევის გარეშე , დარეგულირდება სადაზღვევო პროცედურა და კლინიკაში მხოლოდ შენს გადასახდელ წილს გადაიხდი.

     

    გეგმიური ჰოსპიტალიზაცია -  !!! გაითვალისწინე, რომ მოქმედებს 12-თვიანი მოცდის პერიოდი, რაც იმას ნიშნავს, რომ დაფინანსება პოლისის შეძენიდან უწყვეტი მე-13 თვის შემდეგ იქნება შესაძლებელი.

    მომსახურების მიღება ჩვენთან წინასწარი შეთანხმებით ხდება:

    აუცილებელია საგარანტიო წერილის მოთხოვნ. ეს არის დასტური იმისა, რომ შენი მომსახურება ფინანსდება და გადაეცემა კლინიკას, რომელშიც გეგმავ ოპერაციის გაკეთებას. საგარანტიო წერილის მოთხოვნა ონლაინ შეგიძლია ბმულზე. დაგჭირდება ფორმა 100 და ოპერაციის კალკულაცია (ხარჯთაღრიცხვა). მოთხოვნაზე პასუხს მაქსიმუმ 3 სამუშაო დღეში მიიღებ. საგარანტიო წერილს 1 თვე აქვს ვადა - ამ ხნის განმავლობაში შეგიძლია დაგეგმო ოპერაცია.

    პროვაიდერ ჰოსპიტალურ კლინიკებში საგარანტიო წერილს ჩვენვე გავგზავნით და ადგილზე მხოლოდ შენს გადასახდელ წილს გადაიხდი. არაპროვაიდერ კლინიკაში კი დაზღვევის პირობების გათვალისწინებით და წინასწარი შეთანხმების საფუძველზე (საგარანტიო წერილის მოთხოვნა ამ შემთხვევაშიც აუცილებელია) თანხას სრულად იხდი და შემდეგ ინაზღაურებ ონლაინ.

     

    მედიკამენტები



    სამკურნალო და ქრონიკულ მედიკამენტების შესაძენად უნდა მიმართო პირად ექიმს, რომელიც გამოწერს ელექტრონულ მიმართვას და მედიკამენტს  პროვაიდერ აფთიაქში (პსპ, ავერსი, ჯიპისი, ფარმადეპო) შეიძენ. 

     

  • ჯიპიაი ექსკლუზივი

    Personal doctor/pediatrician
    The general practitioner of your choice takes medical histories, monitors your health, plans preventive measures, monitors the risk of developing various diseases. A personal physician gives you recommendations, necessary references and referrals to receive outpatient services.

    You can choose a personal doctor or a pediatrician in our service clinics immediately after insurance.

    To select a personal doctor, you need to contact us on hotline 0322505111 or you can book your first appointment online.

    If you already have a personal doctor, you can sign up for a visit online both on the web and with the application - MyGpi, or contact us on the hotline - 0322505111 (Curatio - 0322430101).

    Outpatient Services

    Outpatient services include both planned and emergency outpatient cases.

    Depending on what your package covers, you can get emergency outpatient services at any clinic.

    There is no need to make an agreement or get a referral for the provider clinic. You only pay your due share.

    At a non-provider clinic, you will pay in full and then get reimbursed online.

    If the policy contains different schemes of scheduled outpatient services, you can receive the services taking into account the following conditions:

    a) Service and provider in clinics - you need a personal doctor's referral*, you only pay your share.

    b) In privileged provider clinics - you don't need a doctor's referral*, just an ID or an insurance card and you only pay your share.

    c) In a non-provider clinic - pay the cost of the service in full. Then get reimbursed online. You will need Form 100/Doctor's Prescription, Payment Order and Receipt for reimbursement.

    You can request a referral online in advance. You will receive it as an SMS and submit it to the clinic. You can request referral to privileged clinics on the spot.

    Medication


    GPI Exclusive gives you the opportunity to buy medicines prescribed by a specialist of a narrow profile without referring to a personal doctor in the provider pharmacy network (PSP, Aversi, GPC, Pharmadepot, People's Pharmacy), pay the amount in full on the spot, and you will be reimbursed online.

    If you have prescribed medication in privileged provider clinics, you can request a referral online and buy the prescribed medicine in a pharmacy with co-financing.

    You can get reimbursed for the medication purchased with the prescription of any doctor even without the referral of a personal doctor. In this case, you will pay the amount in full at the pharmacy and then be reimbursed online.


    Dentistry

    Planned dentistry includes such services as consultation with a dentist, cleaning, anesthesia, tooth filling, mechanical removal of stones and plaque, planned dental surgical manipulation.
    Emergency dentistry based on severe pain, includes tooth extraction or anethesia and is financed in any dental clinic.
    The policy also includes discounts on the following procedures in provider clinics - braces, implantation, dental prostheses, orthodontic, orthopedic services.
    Planned dental services are available only at the provider's dental clinic. No prior agreement with us is necessary to receive the service: you book a visit and pay only your due share.

    You can also receive emergency services at a non-provider clinic, where you pay in full and then get reimbursed online. Please note that for financing you need to take an x-ray (dentogram) before the service.


    Hospitalization


    This service includes such medical services for which you have to spend the night in the clinic.

    Note that your package may imply a waiting period for scheduled hospital services.

    In order to receive funding for planned hospitalization in both provider and non-provider clinics, it is necessary to request a letter of guarantee. This is proof that your surgery is being funded and transferred to the provider clinic where you plan to have the surgery. You can request a guarantee letter online. You will need a Form 100 and an operation calculation (cost accounting).

    If you receive surgery in the provider hospital clinics, we will send the guarantee letter to the clinic and you will pay only your share.

    And in a non-provider clinic, you will pay the amount in full and then be reimbursed online.

    Emergency hospitalization in clinics is financed as soon as the insurance is active. It is no longer necessary to request a guarantee letter from your side, the clinic provides formal procedures in case of emergencies.

    Emergency hospitalization in non-provider clinics is also financed. Note that you may need to pay in full on the spot and then get reimbursed online.


    Pregnancy-childbirth


    With GPI Exclusive pregnancy related tests can be performed only at the service clinics, and childbirth-related services can be recieved at any clinic.

    Please note that there is a waiting period for the service and the said service is paid from the 25th consecutive month after purchasing the insurance. 

    It is not necessary to submit preliminary documents and request a letter of guarantee for the financing of childbirth, the maternity clinic, including non-providers, organizes the formal procedures related to financing.

    In the case of the services received in the clinic, based on a prior agreement, you pay the amount with co-financing, and in the non-provider, you pay the full cost and then get reimbursed online.

ხშირად აინტერესებთ

აირჩიე კატეგორია
დატოვეთ შეტყობინება
კლინიკა *
მიუთითეთ სახელი
ტელეფონის ნომერი *
მიუთითეთ სახელი
რა პროდუქტი გაინტერესებთ
მიუთითეთ სახელი
შეტყობინება *
ჩაწერეთ ტექსტი
captcha