პრეზენზიის შექმნა

Your message has been sent!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
Thank you
Your message has been sent!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
Help
Support Group
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
Monday - Friday: 9:30AM. - 18:30PM.
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ENG Geo
Be the first to hear news
Subscribe to our mail list
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
Get offers first
This email address has already subscribed
email subscribed successfully!
please enter a valid email
This email address has already subscribed
Search
Help
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
results not found

Car Insurance - For calm and comfortable driving

Insurance incident can be reported via hotline (032 2 605 111) or an app MyGPI. 
 

Car related loss will be reviewed and regulated in max 10 working days. 
 

  • How do I get reimbursed?

    Reporting an accident 
    In case of a car accident, first you should contact us via hotline (032 2 605 111) or via an app. If you call the hotline, you will receive a link via sms and fill out the form. After that our manager will call you and help you with insurance procedures. 

    If you report the incident via an app, you can do this quickly and simply, without talking to an operator. In small cases insurance procedure can be done remotely, but if there was a third party involved you need to call the police too. Keep in mind that before police arrives, you should not move your car or we won't be able to assess the loss. 

    Service without the police 

    If there was a small accident, for example if you hit a tree or a curb, something fell on your car, we can regulate insurance claim without police. It's enough to state a claim in the app, include what damage was done to the car. Our manager will contact you quickly. He/she will assess the loss remotely and you will get reimbursed on the same day. 
     

    Reimbursement Time

    For every package maximum time for regulating is 10 working days, but in 80% of the cases we only need 3 working days. In small incidents, where there is no third party and loss is under 1000 GEL, we only need 1 working day and it's done remotely. When loss is up to 3000 GEL - Maximum 5 working days. 

    Reimbursement Process

    Car related financial loss is assesed by insurance manager. If desired, expertise can be done. If you agree with managers assesment, you will be reimbursed in 1-5 days. If you don't agree, we can do additional expertise. 

    For reimbursement you can for money or repairs in our partner service centers. 

Frequently Asked

Select a category
დატოვეთ შეტყობინება
Clinic *
მიუთითეთ სახელი
ტელეფონის ნომერი *
მიუთითეთ სახელი
რა პროდუქტი გაინტერესებთ
მიუთითეთ სახელი
შეტყობინება *
ჩაწერეთ ტექსტი
captcha