პრეზენზიის შექმნა

Your message has been sent!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
Thank you
Your message has been sent!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
Help
Support Group
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
Monday - Friday: 9:30AM. - 18:30PM.
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ENG Geo
Be the first to hear news
Subscribe to our mail list
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
Get offers first
This email address has already subscribed
email subscribed successfully!
please enter a valid email
This email address has already subscribed
Search
Help
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
results not found

ავტო

ავტომობილის ზარალის ანაზღაურება პირადი კაბიენტიდანაა შესაძლებელი აპლიკაციით MyGPI ან ვებ გვერდიდან;

აირჩიე პაკეტი

  • კასკო

    ქმედება ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს

    ნებისმიეირ სადაზღვევო შემთხვევისას (ავარია ბრალეულობის მიუხედავად, ავტომობილის დაზიანება, სტიქური მოვლენების შედეგად დაზიანება და სხვა) პირველ რიგში, არ გადააადგილო ავტომობილი და დაუყოვნებლივ დააფიქსირე შემთხვევა აპლიკაციით MyGPI ან ცხელ ხაზზე 03225050111 ან აპლიკაციით MyGPI. განაცხადის დაფიქსირების შემდეგ დაგიკავშირდება მენეჯერი და დისტანციურად ან შემთხვევის ადგილზე ჩაერთვება ზარალის დარეგულირების პროცესში;

     

    პატრულის გამოძახება

    თუ საგზაო შემთხვევაში ჩართული არაა მესამე მხარე, გვაქვს ისეთ მსუბუქ შემთხვევასთან საქმე, როგორიცაა ავტომობილის ბორდიულზე ან ხესთან შეჯახება, მსუბუქი დაზიანება და ა.შ. პატრილის გამოძახება საჭირო არაა და ზარალის შეფასებასა და 3000 ლარამდე თანხის ანაზღაურებას დისტანციურად შევძლებთ აპლიკაციით MyGPI; სხვა შემთხვევაში პატრულის გამოძახება აუცილებლელია, წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერ მოხერხდება ზარალის შეფასება და ანაზღაურება; 

    ზარალის ანაზღაურების ვადები

    თუ საქმე ავტოავარიასთან არ გვაქვს და პატრულის გარეშე, დისტანციურად დააფიქსირე შემთხვევა, 1000 ლარამდე თანხას დისტანცირად, 1 დღეში ავანაზღაურებთ; 3000 ლარამდე თანხას 5 სამუშაო დღეში, სხვა შემთხვევებში 10 სამუშაო დღეში(მსხვილი შემთხვევების ზარალის ანაზღაურების დრო დამოკიდებულია პატრულსა და , რიგ შემთხვევებში, ექსპერტიზის დასკვნაზე; 

  • პასუხისმგებლობა

    ქმედება ავტოსაგზაო შემთხვევის დროს



    ნებისმიეირ სადაზღვევო შემთხვევისას (ავარია ბრალეულობის მიუხედავად, ავტომობილის დაზიანება, სტიქური მოვლენების შედეგად დაზიანება და სხვა) პირველ რიგში, არ გადააადგილო ავტომობილი და დაუყოვნებლივ დააფიქსირე შემთხვევა აპლიკაციით MyGPI ან ცხელ ხაზზე 03225050111 ან აპლიკაციით MyGPI. განაცხადის დაფიქსირების შემდეგ დაგიკავშირდება მენეჯერი და დისტანციურად ან შემთხვევის ადგილზე ჩაერთვება ზარალის დარეგულირების პროცესში; 


    პატრულის გამოძახება



    „პასუხისმგებლობის დაზღვევის პოლისი“ ავარიის დაზღვევის დროს შენს პასუხისმგებლობას აზღვევს, ამიტომ ავტოავარიის დროს პატრულის გამოძახება აუცილებელია. 


    ანაზღაურება ბრალეულობის მიუხედავად


    პასუხისმგებლობის დაზღვევის პოლისი ისეთი შემთხვევებისგან ხარ დაზღვეული, როდესაც ავტოავარია შენი ბრალეულობით მოხდა, ამიტომ ასეთ დროს მესამე პირის მიმართ მიყენებულ ზარალს ჩვენ ავანაზღაურებთ; 


    ზარალის ანაზრაურების პროცესი


    „პასუხისმგებლობის დაზღვევის პოლისით“ დაზარალებულ მხარეს შენი ჩარევის გარეშე ვუნაზღაურებთ ზარალს იმ ლიმიტის ფარგლებში, რითაც შეძენილი გაქვს პოლისი;
  • პოლისტი სტიქია

    განაცხადის დაფიქსირება ზარალის შესახებ


    თუ სტიქიური მოვლენის შედეგად შენი ავტომობილი დაზიანდა, დაუყოვნებლივ განაცხადე ქოლ ცენტრში 0322505111 ან აპლიკაცია Mygpi-ს მეშვეობით. 


    ანაზღაურების ვადები


    ზარალის შესახებ განაცხადის განსახილველად და ანაზღაურებისთვის, პირველ რიგში უნდა მივიღოთ დასკვნა გარემოს დაცვის სააგენტოდან სტიქიის ხარისხის შესახებ, რის შემდეგაც 1 სამუშაო დღეში ანგარიშზე დაგერიცხება თანხა;
დატოვეთ შეტყობინება
Clinic *
მიუთითეთ სახელი
ტელეფონის ნომერი *
მიუთითეთ სახელი
რა პროდუქტი გაინტერესებთ
მიუთითეთ სახელი
შეტყობინება *
ჩაწერეთ ტექსტი
captcha