პრეზენზიის შექმნა

თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
გმადლობთ
თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
დახმარება
ცხელი ხაზი:
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
ორშაბათი - პარასკევი: 9:30 - 18:30
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ეკოისტი
ძიება
დახმარება
ჩემი კაბინეტი
ENG Eng
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
იყავი ახალი ამბების და შეთავაზებების საქმის კურსში
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
სიახლეები უკვე გამოწერილია
email subscribed successfully!
please enter a valid email
სიახლეები უკვე გამოწერილია
ძიება
დახმარება
Covid-19-ის მკურნალობა
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
საპენსიო დანაზოგი
results not found

შუაღამისას მაგისტრალზე ავტოასისტანსმა მომაკითხა, მანქანა დამიქოქა და 5 წუთში ისევ ჩემს გზას დავადექი

ავტოდაზღვევის შეძენისას, გარდა სტანდარტული მომსახურებებისა და ფასისა ყურადღებას ვაქცევ დამატებით სერვისებს, რომელსაც სადაზღვევო მთავაზობს. სწორედ ამის გამო წლების ჯიპიაის ერთგული მომხმარებელი ვარ. ვიცი, რომ ნებისმიერი შემთხვევისას დავრეკავ და დამეხმარებიან.

გორის მაგისტრალზე ავტომობილი ჩამიქრა, მარტო ვიყავი და შუაღამესაც უკვე გადაცილებული იყო. არ ვიცოდი რა უნდა მექნა. დავურეკე ჩემს სადაზღვევო მენეჯერს და მითხრა, ასისტანსის გამოძახება შეგიძლია ადგილზეო. ცოტა ეჭვი კი შემეპარა- ამ შუაღამისას ვინ მომაკითხავს-მეთქი, მაგრამ ჩემდა საბედნიეროდ, ნახევარ საათში ჩემთან უკვე ასისტენტი იყო, რომელმაც სპეციალური ხელსაწყოთი დამიქოქა მანქანა და ისე წავიდა, წესიერად მადლობის თქმაც ვერ მოვახერხე. 5 წუთის შემდეგ ისევ გორის მაგისტრალს მივუყვებოდი.

უკან დაბრუნება