პრეზენზიის შექმნა

თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
გმადლობთ
თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
დახმარება
ცხელი ხაზი:
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
ორშაბათი - პარასკევი: 9:30 - 18:30
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ეკოისტი
ძიება
დახმარება
ჩემი კაბინეტი
ENG Eng
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
იყავი ახალი ამბების და შეთავაზებების საქმის კურსში
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
სიახლეები უკვე გამოწერილია
email subscribed successfully!
please enter a valid email
სიახლეები უკვე გამოწერილია
ძიება
დახმარება
Covid-19-ის მკურნალობა
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
საპენსიო დანაზოგი
results not found

შემთხვევა პატრულის ჩარევის გარეშე, აპლიკაციით დავაფიქსირე და ანაზღაურებაც მალევე მივიღე.

მართალია გამოცდილი მძღოლი ვარ, მაგრამ ახალი მანქანა რომ ვიყიდე მაშინვე დავაზღვიე. მცირე დაზიანებები დიდად არ მაღელვებს, თუმცა შემთხვევა ყველას შეიძლება დაემართოს, ამიტომ მერჩივნა დაზღვეული ვყოფილიყავი. დაზღვევის შერჩევისას, პრიორიტეტი იმ სადაზღვევოს მივანიჭე, რომელსაც მარტივი პროცედურები ჰქონდა.

რადგან სრული, უფრანშიზო დაზღვევა მინდოდა, მცირე დაზიანებაც სადაზღვევოს უნდა აენაზღაურებინა, თუმცა მანდ მეორე ფაქტორიც არის, სადაზღვევოში რომ რეკავ როგორც წესი ყველა ატყობინებს პატრულს და ჯარიმის გადახდა გიწევს. ამის გამო წინა დაზღვევით სარგებლობისას ბევრჯერ შევიკავე თავი სადაზღვევოში დარეკვისგან. ისე გამოდიოდა რომ თანხასაც ვიხდიდი და ზარალის დროსაც ხარჯი ჩემი ჯიბიდან მიდიოდა. ჯიპიაის აპლიკაცია და დისტანციური სერვისები კი ამ პრობლემას გიხსნის. უბრალოდ უღებ ფოტოს მანქანას, აპლიკაციით აფიქსირებ ზარალს და თანხას ანგარიშზე გირიცხავენ. ყოველგვარი პატრულისა და ჯარიმის გარეშე.

დაზღვევის შეძენიდან 5 თვეში, არასწორი მანევრის შედეგად ბორდიულს შევეჯახე და ჩემი ახალი ნაყიდი მანქანა დავაზიანე. მეჩქარებოდა, ამიტომ აპლიკაციით რომ არ შემძლებოდა ზარალის დაფიქსირება, თან უპატრულოდ, არც კი ვიფიქრებდი სადაზღვევოში დარეკვას და ანაზღაურების მოთხოვნას; ჯიპიაის მომსახურების წყალობით კი ძალიან მარტივად შევძელი თანხის ანაზღაურება და მანქანაც მალევე შევაკეთე.


უკან დაბრუნება